جشنواره بزرگ زوج خوشبخت ایرانی در یزد برگزار می شود


یزدفردا "فائزه دهقانی: با حمایت سازمان جوانان استان یزد جشنواره بزرگ زوج خوشبخت ایرانی در هفته نخست ماه مبارک ذی الحجه در یزد برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان مدیر سازمان جوانان استان یزد گفت: جشنواره زوج خوشبخت ایرانی با هدف فرهنگسازی در زمینه معرفی الگوهای مناسب در امر ازدواج ، بستر سازی در جهت جلب اهتمام همگانی ، توجه همه جانبه مسئولان و مردم به ویژه نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی و گروه های تاثیر گذار به موضوع ازدواج جوانان به عنوان یک نیاز فردی وضروت اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این جشنواره در شش محور اطلاع رسانی وتبلیغات، عرضه تولیدات و محصولات فرهنگی وهنری با موضوع ازدواج، معرفی خدمات و برنامه های بخش دولتی (دستگاه ها) و غیر دولتی( موسسات خصوصی و سازمان های مردم نهاد)، افتتاح شبکه فعالین ازدواج(شفا)، آیین تجلیل از از خادمین حوزه ازدواج و عرضه امکانات و تسهیلات ( در دو بخش ملزومات عقد وعروسی و جهیزیه) برگزار می شود.
گفتنی است این جشنواره از سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در 28 آبان ماه با برپایی آیین تجلیل از خادمین حوزه ازدواج و افتتاح شبکه (شفا) شروع خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا